inWell 2.0

kehittaa-koko-vartaloa

Tervetuloa uudistuneelle inwell.fi sivustolle!

Uudistuksen punaisena lankana on ollut saada sivustosta entistä helppokäyttöisempi ja toiminnoiltaan monipuolisempi. Palvelun tarkoituksena on helpottaa arkeasi, antaa eväitä hyvän kunnon saavuttamiseen ja ylläpitämiseen.

Sivustolle on tehty sekä pieniä että isoja uudistuksia. Tässä merkittävimmät muutokset:

  • RASKAUSPOLKU: 

Raskaana oleville oma treeniohjelmisto. Näiden treenien avulla pysyt hyvässä kunnossa turvallisesti läpi raskauden. Palautteiden mukaan yksi toivotuimmista uudistuksista.

  • OMAN KEHITYKSEN SEURANTA:

Tämä on oiva työkalu kehityksesi seuraamisessa. Päivitä mitat kuukauden välein ja ota samalla itsestäsi kuva. Taulukkoon piirtyy kustakin mitasta oma käyrä.

  • SUOSIKKI-TREENIT

Treenivideon oikeassa alanurkassa olevaa sydäntä klikkaamalla saat lisättyä haluamasi videon Suosikit-treenikategoriaan. Näin löydät suosikkitreenisi helposti uudelleen.

  • TREENI SUORITETTU

Tehtyäsi päivän treenin, voit klikata videon alapuolelta treenin suoritetuksi. Viikon loppupuolella näet, kuinka monta treeniä teit viikon aikana. Myöhemmin on myös helppo seurata, mitkä treeneistä on tehty aikaisemmin ja mikä treeneistä on sinulle täysin uusi. Uudet treenit näkyvät viikkosuunnitelmassa UUSI-kirjoituksella.

  • inWell PIKALINKKI 

Kun käytät sivustoa puhelimella, sinulla on mahdollisuus tallentaa inWell-pikalinkki puhelimesi aloitusnäytölle. Palvelusta uloskirjautuminen ei ole tarpeellista muuta kuin, jos käytät julkista tietokonetta, jolla on muitakin käyttäjiä.

  • ALOITTELIJAN VOIMATREENIT

Alkupään viikkosuunnitelmia on muokattu niin, että viikkosuunnitelmiin sisältyy uusia Aloittelijan voimatreenejä. Näissä treeneissä yhdistyy sekä oman kehon painolla että käsipainoilla tehtäviä liikkeitä.

 


Keskustelu

  1. Hei. Miten omissa mitoissa merkataan hauiksen ja reiden ympärys, siis kummasta?

    1. Moi Maria.
      On tärkeää, että otat mitat kuukausittain aina samasta kohtaa. Hauiksen mitta oikean hauiksen leveimmästä kohdasta, ja samasta kohtaa taas kuukauden päästä. Samoin reiden mitta oikean reiden leveimmästä kohtaa. Jollekin voi olla helpompaa mitata vasemman puolen mitat, se sopii myös hyvin. Tarkeintä on se, että ottaa mitat aina samasta kohtaa. Näin luvut ovat vertailukelpoisia eri kuukausina jatkossa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *