9.LUUKKU

B12

Joulukalenterin 9. luukku sisältää meille kaikille tärkeän vitamiinituotteen.

 

Monet kärsivät B12-vitamiinin puutteesta tietämättään. Aiemmin sitä pidettiin vanhusten vitamiinina, sekä suositeltiin anemiaan ja kasvissyöjille. Nykyään B12-vitamiinilisää pidetään tärkeänä myös laktoosi-intoleranssin, keliakian, stressin ja laihdutuskuurien aikana. Lisäksi raskaana olevien on tärkeää huolehtia riittävästä B12-vitamiinin saannista.

B12-vitamiinin tunnetuin vaikutus on energian ja virkeyden lisääntyminen. Sitä tarvitaan ruuansulatuksessa ja rasva-aineenvaihdunnassa. Lisäksi se on vaikuttamassa olennaisena osana terveeseen ihoon, hiuksiin sekä kynsiin ja auttaa niiden uusiutumisessa.

Nordic Health Boost B12-vitamiinisuihke on helppo ja tehokas tapa varmistaa tärkeän B12-vitamiinin saanti. Suihke imeytyy välittömästi suun limakalvoilta. Boost B12-vitamiinisuihkeessa on miellyttävä aprikoosin maku.

 

Tykkää/kommentoi facebookissa tai kommentoi blogiin, oletko aiemmin tutustunut B12-vitamiinin vaikutuksiin? Tai mitä vitamiinilisiä käytät? Näin olet mukana Boost B12-vitamiinisuihkeen arvonnassa. Arvonnan voittaja julkaistaan inWell- Joulukalenterin 10.luukussa.

 

inWell- Joulukalenterin 8.Luukun Satokausikalenterin voitti Anu Pietilänaho! Onnea voittajalle! Laittaisitko yhteystietosi minulle sanna@inwell.fi

 

 


Keskustelu

  1. Olen jotain kuullut B12 vitamiinista. Käytän ravintolisää jossa useita eri vitamiineja.

  2. Olen tietoinen näistä vaikutuksista,pitäisikin taas terästäytyä vitamiinien osalta näin talvisaikaan.

  3. Olen käyttänyt aiemmin. Nyt taaa tuntuu että pitäisi taas alkaa käyttää. Monivitamiinua syön sillon kun muistan 😊

  4. Olen kyllä lukenut B12-vitamiinin vaikutuksista, mutta toivonut saavani sitä riittävästi ravinnosta. En ole aiemmin käyttänyt tuotetta, mutta nyt todella tuntuu, että pitäisi aloittaa.

  5. Magnesium ja B-vit valmisteita käytän tällä hetkellä. Juurikin mm. ihon/hiusten ja väsymyksen vuoksi kokeilussa. Suihke ois helppo tapa ottaa vitamiinit.

  6. En niinkään ole suuremmin tutustunut mutta alkoi kiinnostaa 🙂 sinkkiä ja jodia syön kuuriluontoisesti ja d-vitamiinia säännöllisesti. Myös omegat yritän muistaa ottaa joka päivä 🙂

  7. Tiedän B12-vitamiinin hyödyistä, mutten ole kokeillut. En käytä mitään vitamiinivalmisteita.

  8. Tiedän tuotteen, mutta en ole käyttänyt. D-vitamiini on säännöllisessä käytössä, muita satunnaisesti.

  9. Tiedän tuotteen, mutta en ole käyttänyt. D-vitamiinia käytän talvella säännöllisesti.

  10. D-vitamiini ja monivitamiini on käytössä, mutta tämä B12 -vitamiini on uusi tuttavuus. Hyvä oli tästäkin tietää tarkemmin.

  11. Tiedän vaikutukset. Syön kausittain monivitamiinia, joka sisältää B12 -vitamiinia. Näin pimeään aikaan syön D-vitamiinia.

  12. Melkein kasvissyöjänä vaikutukset tiedossa. Syön vahvaa B12 vitamiinia imeskeltävien pillereiden muodossa. Tuotakin olen joskus katsellut, olisi mielenkiintoinen kokeilla suihkeenakin.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *