Ilman tavoitteita on vaikea tietää mitä todella haluaa

Terveellisiin elämäntapoihin ja liikkumiseen kuuluu usein tavoitteiden asettaminen. Se onkin tärkeää, sillä ilman tavoitteita on vaikea tietää mitä todella haluaa. Selkeät tavoitteet helpottavat myös motivaation ylläpitämisessä.

📆Asetetut tavoitteet ovat usein pitkän aikavälin haaveita, jotka voivat tuntuvat kaukaisilta. Jotta sinun olisi helpompi hahmottaa, mitä voisit tehdä tässä hetkessä tavoitteesi eteen saavuttaakseesi sen, kannattaa tavoitteet rikkoa pienempiin osiin. Määrittele pienempiä tavoitteita matkalle kohti suurta tavoitetta, ja varmista että saat nauttia onnistumisen tunteesta joka päivä.

💚Oli tavoitteenasi painon pudotus, kiinteytyminen, lihasmassan kasvattaminen, oman vireystilan lisääminen tai halu muuttaa elämänäntapoja terveellisempään suuntaan huomioiden kokonaisvaltainen hyvinvointi, alla muutamia vinkkejä mistä voit lähteä liikkeelle:

💤Panosta laadukkaaseen ja riittävään yöuneen. Uni on yksi tärkeimmistä painonhallinan työkaluista.

🥗Lisää kaikkea hyvää ja terveellistä ruokavalioosi. Älä ajattele, mitä et saa syödä, vaan mieti, mitä hyvää ja terveellistä lisäät ruokavalioosi. Huonot tavat ja tottumukset väistyvät hyvän tieltä. Rajoittamalla syömistä liikaa ei koskaan päästä maaliin. Uskallan luvata, että inWellin hyvinvointivalmennuksesta saat rutkasti apua ja tukea elämäntapamuutokseesi.

💪🏻Sitoudu liikkumaan säännöllisesti. inWell- treenaajana saat viikoittain kuntotasoasi vastaavan ohjelman ja koet onnistumisen tunteita päivittäin merkatessasi päivän lyhyen, mutta tehokkaan ja tuloksia tuovan treenin tehdyksi. Jos et löydä 15 minuutin treenille sijaa päivästäsi, pysähdy hetkeksi. Ota päivittäinen treenihetki prioriteettilistasi kärkeen. Muista, että jokainen treeni vie sinua lähemmäksi tavoitettasi.

✨Ole johdonmukainen ja sinnikäs. Aseta tavoitteesi positiivisessa valossa, ja pidä ilo ja rentous mukana kaikessa tekemisissäsi.✨